Leder for publikumspunkt og resepsjon

Vil du bli Nitja senter for samtidskunst sitt ansikt utad? Heltidsstilling (100%) som leder for publikumspunkt og resepsjon utlyses.

Akershus Kunstsenter flytter inn i nytt bygg, og bytter navn til Nitja senter for samtidskunst.

Til vårt nye kunstsenter søker vi en positiv, ryddig og kunstinteressert person, med erfaring fra kundeservice, kasseoppgjør og logistikk.

Som person må du håndtere å ta ting på sparket og like travelt miljø. Du må også trives på rolige dager, og være selvgående til å se hva som trengs å gjøre.

Oppgaver:
– Salg av inngangsbilletter og effekter/varer knyttet til resepsjonen og kunstsenteret.
– Informasjon om kunstsenterets utstillinger, aktiviteter og kommende arrangementer.
– Logistikkansvar med turnusplaner og oppfølging av resepsjonistvakter.
– Kasseoppgjør.
– Følge opp aktivitetsrom for barn, som ligger vegg i vegg ved resepsjonen i samarbeid med formidlingskonsulent.
– Være bindeleddet mellom kafeen, kunstsenteret og publikum.
– Bistå kafeen dersom de trenger hjelp, det være seg rydde bord, servere mat eller lage kaffe.
– Følge med på overvåkningskamera og ha generelt oppsyn med kunstsenteret.
– Selge myldrerommet (1. etg.) som arena for arrangementer, og hente inn partnere til prosjekter.
– Bidra til å synliggjøre kunstsenteret i sosiale medier.
– Team-ansvar og veiledning av ekstrahjelper.

Stillingen er turnusvakt, med helgeansvar hver tredje helg. Variabel arbeidstid må regnes med.

Ønsket tiltredelse er november 2020. Oppstart av resepsjon er januar 2021. Resepsjonistleder deltar i arbeidet med å ansette resepsjonsvakter. Personlig egnethet vektlegges.

Stillingen plasseres i lønnstrinn 54–55 (Landsoverenskomst for museer og andre kulturinstitusjoner 2018–2020).  

Send søknad og CV til dagligleder@akershuskunstsenter.no.
For spørsmål kontakt direktør Rikke Komissar på telefon 45 27 06 34.

Søknadsfrist 2. august 2020